fredag 2. november 2012

God helg!

Det er blitt november, ute er høsten kommet tilbake! Forrige helg fikk vi vinter, og det syntes jeg var alt for tidlig! Heldigvis står rosene fint ute enda, og det er fremdeles masse knopper! Jeg håper de står til bursdagen min 18 november!

Denne helga er uten alt for mange planer, det er deilig etter to helger på rad der jeg har vært borte. Først på grendamarked og så på scrappetreff forrige helg. Veldig koselig begge deler, men det er greit å få gjort litt i huset også!
Plan for helga er å male kjellerstua, som Helene skal få til soverom. Det blir mye jobb, men det blir nok lyst og fint! Jeg gleder meg til å starte, før og etterbilder kommer snart! Bort med furukarmer og rosaskjær på vegger, det skal bli deilig det!

Ellers håper jeg det blir litt tid til å sy i løpet av helga, har noen kjoler og luer på bestilling som jeg må få ferdig.

Det er rart når det blir november, da har jeg bare lyst til å kjøpe masse juleblader og tenker julepynt og kos fremover! Men først har jeg bursdag, ønsker meg mer av alt det fine Greengate har. Likte veldig godt dette i grått, til de røde som jeg har fra før. For det er ikke jul helt enda, men masse kos og glede framover!
Ha ei fin helg, her er det sofakos med strikketøy i kveld!

Ingen kommentarer: