mandag 14. november 2011

Kjøkken

Endelig begynner kjøkkenet vårt å bli ferdig! Det har vært utrolig travelt når det har stått på, men nå er det bare utrolig deilig!
Det mangler lister og plater og tapet rundt dørene, og spotter i taket og litt sånn. Men det eletriske kommer forhåpentligvis på plass i morgen, og lister og plater sånn etterhvert. Forhåpentligvis i løpet av uken!

Kjøkkenet er fra HTH og hvitevarene er fra Simens. Tapeten er fra Borås og er beige med hvite rosetter, gulvet er laminat fra Pergo i sølveik. Jeg var litt redd for at det skulle bli alt for lyst, selv om jeg er glad i å ha det lyst. Men heldigvis bryter den brune benkeplaten og hvitevarene med alt det hvite.
Jeg er veldig fornøyd med både koketoppen og ventilatoren. Den gamle vi hadde var det lite futt i, så denne ventilatoren er en drøm i forhold!

Vi mangler en dampovn, men den skulle komme innen to-tre uker. Gleder meg veldig til å prøve å lage mat i dampovn. Den i midten er vanlig stekeovn, og den til venstre er mikrobølgeoven med kombifunksjon. Jeg har allerede laget en del mat, deilig med god plass å bake og kokkelere på!
Blir nok en del baking før jul i år, og det beste av alt er at kjøkkenet allerede er vasket ned til jul!

Ha ei fin uke!

6 kommentarer:

Marianne With Nor sa...

L E K K E R T !!! Gleda me til å kome å sjå. Når sa du det vart klubb?? ;)

Klem

Jeanette sa...

Gratulerer med nytt og flott kjøkken! Kjempefint har det blitt:)

Lykke-Li sa...

Tusen takk! :o)
He he Marianne, jeg vil gjerne få ferdig gjestedoen også først. Skal si fra! ;o)

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Hei,første gang jeg titter innom deg,lekkert kjøkken du har fått deg :)
Jeg vil gjerne følge deg videre så jeg hvier meg med som følger :)
-Beate-

Lykke-Li sa...

Takk for besøk i bloggen min Beate, måtte innom deg også! Kjempefin blogg du har! :o)

Filippa sa...

Så fint kjøkken du har fått deg. Det er en stor jobb å pusse opp kjøkkenet, med veldig deilig når man er ferdig.
Håper alt er bra med deg, du må gi beskjed når du er i Oslo neste gang så kanskje vi er noen som kan møtes, det hadde vært så hyggelig å treffe deg igjen.