søndag 16. mai 2010

Lilla velourkjole

  1. Jeg har ikke sydd så mye i velor før, eller jeg sydde en liten barnekjole tidligere i vår. Men så tenkte jeg at jeg også ville ha en, og jeg satte i gang med stoff og sydde. Vel, den ble ikke helt velykka gitt. Så dermed ble den liggende en god stund. Etterhvert innsåg jeg vel at jeg trengte en mønster, og jeg tok opp igjen hele kjolen og startet på nytt. ;o) Ble ganske forøyd med resultatet. Men dette er bare en prøvekjole, har noe stoff i en skikkelig knæsj rosafarge liggende her. Tenkte å begynne på den i dag, men så ble det ikke tid sånn egentlig. Men her er den lilla iallefall, sydd i velour fra stoff og stil.

9 kommentarer:

elin65 sa...

Jeg synes at kjolen din ble fin. Flott lillafarge.

Miriam sa...

Rå flott kjole og for en flott farge da

Smarie sa...

Kjempeflott kjole i rålekker farge ;o))

Danielsmamma sa...

Så flink du er!! Kjempe fin kjole! Likte lillafargen veldig godt!!

Ha ei fin 17 Mai feiring!!

Lykke-Li sa...

Tusen takk for koselige kommentarer! :o)

wims sa...

Knallfin kjole i en herlig farge :)

ninabakke sa...

Så fin kjole, glad i lilla :D

Marianne With Nor sa...

KJEMPEFIN, Linda! Du er så flink:)

Klem Marianne

Silje sa...

Den kjolen ble knalltøff!!!! Hvilket mønster har du brukt??