søndag 17. juli 2011

Florida

Jeg får ganske ofte spørsmål om Florida om dagen. Om overnatting, steder å dra til, shopping, parker, leiebiler og praktiske opplysninger. Denne turen var min sjuende, og en får jo litt erfaringer etterhvert. Tenkte å dele litt tips og erfaringer med dere på bloggen min. Men det må bli over flere innlegg tror jeg, og hvor skal en begynne. Det er jo så mye å fortelle! ;o)

Vi har et hus vi leier ut i Orlando, det er kjempefint! Må vise dere huset mitt også en dag, må bare sortere litt bilder først!

Her er bassenget vårt, skulle gjerne tatt det med meg hjem! ;o)

3 kommentarer:

Filippa sa...

Dette ser strålende ut Linda, gleder meg til å se fortsettelsen.Vi har snakket om å reise over. Det blir spennende å lese om dine erfaringer og tips til hva som er fint å oppleve og gjøre.

Tove sa...

Oj, oj, oj, gler meg til fortsettelsen!!! Eg har allereie byrja å smørje husbonden (for sånn ca to år sidan, he, he...), så her skal eg følge med for gode tips og råd!!!

Pramod Negi sa...

Wonderful post, really great tips and advice. I was interested by your comment,
cheap flights to Dalian
Flights to Dalian
DalianFlights