fredag 15. juli 2011

Ferie

Det er sommer og ferie, og det er bare herlig! Vi har allerede hatt ferie i tre uker, i Florida. Tre herlige uker, som bare gikk alt alt for fort! Men det er deilig her hjemme også, ikke noe er finere enn Norge når det er fint vær og sommerlige temperaturer!

Jeg har ferie neste uke også, da skal jeg bare slappe av, kose meg og gjøre det jeg har lyst til!

Her er noen bilder fra fantastiske Florida der kontrastene er store! Fra byliv til ødemark, og fra solskinn til storm.




















Ha en fortsatt fin sommer!

4 kommentarer:

Tove sa...

Så kjekt om du kunne ha gitt nokre Florida-tips! Vi har lenge lurt på å leige feriehus/leiligheiter i Florida, har funne mange fine til OK pris på finn.no. Kanskje du kan gi meg betre tips? Blir glad for alle gode råd eg kan få. Beste område å bu i, viktige attraksjonar, rimelegaste måte å flyge på etc. Dette vert kanskje mas, men det er ikkje meininga! Om du hadde hatt nokre råd å dele kunne du godt ha sendt dei til meg på e-post (tovehd@hotmail.com)

Ha ein fin dag!

Lykke-Li sa...

Jeg tenkte faktisk på det når jeg var i Florida. At jeg har masse tips og råd om Florida, og at det er noe jeg kan blogge om. Hvis du gir meg noen dager, så kommer det nok litt mer informasjon i bloggen min. ;o)

Takk for besøket! :o)

Linda S sa...

Flotte Floridabilder :)

Anonym sa...

Wonderful post, really great tips and advice. I was interested by your comment, Cheap Xiamen Flights
Flights to Xiamen
Xiamen Flights