fredag 29. april 2011

Uteliv
















Åhhhh.... så herlig det er ute nå! I en hel uke, har vi hatt et helt vidunderlig vårvær! Det er blitt veldig grønt ute, blomstrene spirer og vi kan kose oss ute igjen. Det er vår! :o)

Denne våren har jeg gledet meg spesielt mye til. Endelig har vi en egen uteplass igjen. Et sted å grille god mat og være sammen med venner, og et sted der vi kan bare slappe av! Et sted å sitte å strikke på en søt babyjakke til en liten gutt, eller å lese en god bok, eller et sted å nyte et glass god vin. Se på vakre blomster, og bare drømme seg bort.....  De siste dagene har jeg kjøpt blomster til hagen nesten hver dag, som disse nydelige stemorsblomstene!  Gleder meg til hagen blir full av blomster! :o)



Ha en flott helg dere, det skal jeg! :o)


5 kommentarer:

Susan sa...

Så koselig!!

Ja det er bare å nyte så lenge det varer!!! I dag var det jo skikkelig sommertemperatur her!

Padla forbi huset ditt på onsdag, snakka med naboene dine nede ved sjøen! ;)))

Filippa sa...

Det er viktig å nyte alle de flotte dagene til fulle. Det er ikke mye som slår en utedag med en god bok og strikketøy. Jeg er akurat ferdig med den boken du leser, den er fantastisk.

Er alt bra med deg?

Stor klem fra Bente

Hanne Marthe sa...

herli altså=) ser ut som du har hatt en super dag=)
vi tar oss en liten tur i kveldinga vi om dåkke fortsatt e hjemme, lenge siden sist no:) Jonas må ut å se kor tanta bor,hehe

Lunette de soleil Ed Hardy sa...

vous fashion.thank pour le partage

chic Gucci shirts sa...

dwedweew