søndag 31. januar 2010

Nye kjoler

Jeg føler at jeg syr og syr og syr, og at jeg ikke ha tid til noe annet. Men det er gøy også! :o)
Nå er Stoff og Stil nesten tom for stoffet jeg bruker til kjolene mine, skikkelig krise! He he, men jeg får muligens brunt og grått fra en annen leverandør i løpet av neste uke. Vet ikke hvordan farger og kvalitet er, så det blir spennende å se! :o)

I mellomtiden kan jeg sy kjoler i de fargene jeg har, og bare leke meg med den nye overlocken.
Jeg fikk endelig tid til å prøve den på fredagskvelden. Men ga nesten opp da jeg skulle skifte tråd og maskinen ikke ville sy etterpå. Men etter en skikkelig studie av både maskin og instruksjonsdvd fikk jeg det heldigvis til! Puh!
Sydde denne lille kjolen i str. 74 til fadderbarnet mitt Linnea:


Jeg har også sydd noen voksenkjoler til:

1 kommentar:

Linda S sa...

Nydelige kjoler ♥