torsdag 28. juni 2012

Sommerkveld...

Det er så herlig med sommer! Å kunne være ute hele dagen, holde på i hagen, gå på tur, slappe av med ei bok, eller bare sitte og nyte alt det vakre ute.... 


Jeg har lyst på nye hagemøbler, masse nye hagemøbler... 
Hadde ikke sagt nei takk til disse her... de passer sikkert i hagen min også...  


(bildet er hentet fra katalogen til Casainteriør)
Lommeboka sier nok at jeg heller får snekre noen hagemøbler selv, av paller... 
Men det kan jo være like fint, se bare her:


 (Bildet er hentet fra Tips og inspirasjon til hjemmet)
Snart er det helg igjen, det er lov å håpe på at denne blir like fint som forrige helg! 


Ha ein fiiin helg! 

3 kommentarer:

Humlehagen sa...

Kjempefine pallemøbler!:)Hilsen Else Britt

Lykke-Li sa...

Ja det var kjempefine, tror jeg må få tak i noen paller slik at jeg kan lage slike! ;o)

annebritt sa...

Fin blogg du har med gode foto. Blir alltid inspirert av å se hva andre gjør, selv om jeg jobber med litt andre ting.
Se mine arbeider på Facebook under 2sisters redesign eller på min blogg http://www.synytt.blogspot.no