torsdag 26. februar 2009

2. oppdatering


Ja ja, dette tok tid.
Denne vesten er fra boken "Strikk i en fei."
Men denne vesten var ikke strikket i en fei iallefall. He he....
Hadde ikke nok garn heller, så jeg måtte ut etter mer. I tilegg var oppskriften vanskelig å forstå, så jeg brukte alt for mye tid til å lese oppskrift, og jeg har hatt mindre tid til å strikke enn jeg tenkte. Men nå er den ferdig iallefall.
Den må dampes og evt. blokkes litt, men jeg er fornøyd. Den ble fin. Bedre bilde kommer senere.

Den veide 322 gram, og er strikket i Freestyle fra Dalegarn.
Og med det er vel Møro over målstreken også, vi kom på siste plass. He he, vi gikk ikke inn for å vinne, men ikke for å tape heller. Trodde denne konkurransen skulle pågå en uke eller to jeg, hadde ikke helt regnet med alle de superraske strikkerene på Hobbyboden!

5 kommentarer:

AnitaK sa...

Bra at du forsvarer æren til MøRo, jeg tenkte at jeg bare kom til å sinke gruppen, så jeg holdt meg unna dette. Vesten ble fin da, så da har du i alle fall den etter at dette peset er over. Ha en fin dag.

Elin sa...

Vesten vart fin den! Har kjøpt den boka jeg også. Lykke til videre.

Anonym sa...

Vesten din ble kjempefin, og med et så flott resultat gjør det jo ikke noe at den ikke ble strikket "i en fei"!

Tino sa...

Kjempeflott vest!
Ha en fin helg :0)

Anonym sa...

Den ser nydelig ut!