lørdag 1. september 2012

Bloggtreff på Ekornesbua

 I går kveld arrangerte Ekornes bloggtreff her i Ålesund. Det ble en utrolig koselig kveld, der tre hyggelige damer fra Ekornes viste oss rundt i Ekornesbua. Her forteller Rikke Wold oss om den nyeste stressless modellen til Ekornes. Inspirasjonen er hentet i USA, og den er litt rundere i formene enn de andre stolene. Den var fantastisk godt å sitte i, og jeg tar gjerne en hvit sånn en til å ha i sykroken! 


Her er litt inspirasjon fra de mange utstillingene og miljøene vi fikk se på, ta bilder av og ikke minst prøvesitte! 

Her forteller Rikke om hvordan stresslessen er innvendig, og alle fikk prøvesitte sin favorittstol. 
Berit Steffensen forteller om de ulike Svanesengene, den jeg prøvde var iallefall en drøm å ligge i......
Til slutt kom vi opp til toppen av Ekornesbua, og der ventet virkelig en overraskelse på oss. Et nydelig dekket bord, av stylist Berit Steffensen og fantastisk god mat fra Kokk`n Roll! Det stod også en overraskelse til alle på hver stol, fra Ekornes. Vi koste oss til langt på kveld..... Jeg håper det blir flere slike treff, for dette var veldig gøy! 
Jeg har tatt masse masse bilder, så det kommer nok flere etterhvert! Tusen takk til Janita Sperre Ulvestad, Berit Steffensen og Rikke Wold for en fin kveld!













7 kommentarer:

Marianne With Nor sa...

Takk for ein kjekk og koseleg kveld, håper det ikkje blir lenge til neste gong!!!!

Klem

Lykke-Li sa...

Takk det samme til deg! :) Det ga mersmak dette, det er helt sikkert! :D Hadde vært koselig med strikkeklubb også snart igjen, når du får mer tid. ;)

Klem

et kjært hjem sa...

Ja dette var gøy, håper det blir flere slike treff!!Koselig å hilse på deg!
Så flink du er til å sy, de luene var likte jeg skikkelig godt!!
Ha en fin søndag ;)
Ane

Lykke-Li sa...

Tusen takk for det Ane! :D Var koselig å hilse på deg også, og gøy å oppdage nye blogger! :D

loftkroken sa...

Ja,var det ikke kjekt vel :))
Så masse kjekke damer bak bloggene og du verden så flink du er å sy og strikke :))Her kommer jeg igjen vet du ;)
Folien/papiret bestiller jeg fra USA! Kommer til å selge forskjellige motiver frem mot jul.Ragnhild fra Perler på snor nevnte at jeg burde få til dyre motiv også,så vi får se :) Engle motiver blir det garantert!

Kjekt du stakk innom ♥

Klem Bente

Living laVida sa...

Hei!
Takk for sist, veldig koselig på fredag!:)
Kjempekule luer du syr da, så skjønner at de går unna!
Ha en fin mandag!

perler på en snor sa...

Kjempekoselig å treffe deg på fredag, skal bli kjekt å føge bloggen din videre!! :) Så åper jeg det kan bli flere slike treff etterhvert :)
Klem