tirsdag 22. november 2011

Bursdaghelg og kaffe

På fredag hadde jeg bursdag, så i helga har det vært bursdagfeiring både for meg og for tantebarnet mitt Phillip som ble 1 år på torsdag.
Jeg fikk kopper og skåler som jeg har ønsket meg fra Greengate i LINA RED, og penger slik at jeg kan supplere med enda litt mer. Et nydelig skilt fra en kjempesnill kollega, blomster og gavekort.
Jeg har ønsket meg et servise som kan brukes til jul, men dette kan jo brukes hele året i tilegg. Syntes det er veldig fint, også kan det kombineres fint med FAY RED som er enda litt mer JUL.

Rykter og litt hinting sier at det snart kommer en kaffemaskin i hus også. Det gleder jeg meg til!
Jeg setter som mange andre pris på god kaffe, og traktekaffe er ikke like godt lengre etter at en får servert god kaffe fra maskin både her og der.

Før bursdagen min kjøpte jeg noen poser med kaffe som jeg håpte var litt bedre enn den vanlige en kjøper i dagligvarebutikkene. Jeg leste at kaffefilter og nykvernet kaffe var noen av hemmelighetene når en skulle lage god traktekaffe. Og det stemte virkelig!
I dag har jeg fått avspasere hele dagen, og jeg skal snart ut på julegavehandel. Også blir det nok litt til meg selv, siden jeg har gavekort og penger å bruke. Det kan jo ikke vente i mange dager, for jeg elsker shopping!
Men først nyter jeg stillheten og roen, med en god kopp kaffe! Ha en fin tirsdag!

3 kommentarer:

Filippa sa...

Så fine gaver du har fått. Jeg har noen av de koppene og skålene jeg også.

Når det gjelder dusken så er den kjøpt ferdig og den har trykk - knapp så du kan bruke den på flere luer hvis du ønsker luer i fler farger. Jeg har kjøpt min på rett og vrang på Sandvika storsenter. De har sikkert i garnbutikken på Oslo city.

Det ble litt kort varsel for å møtes, dumt for det hadde vært så hyggelig. Skal du nedover etter jul så si fra litt før så skal vi nok få det til. Kos deg masse på julebord.

Hanne Marthe sa...

så deili me en fridag der en kan gjør akkurat det en vil :) serviset passa no godt inn på kjøkkenet me den flotte tapeten også;)

Lykke-Li sa...

Skal si fra litt før neste gang Bente, tenkte ikke på det rett og slett. ;o) Men folk er vel opptatt nå rett før jul likevel tenker jeg. ;o) Vi skal nok kose oss!

Må finne en slik dusk, for den lua var fin! :o)

Har kjøpt litt flere kopper +++ Hanne Marthe. Så da kan jeg dekke frokost bord 1. juledag, siden vi blir så mange. Gleder meg! :D