mandag 22. august 2011

Stua har blitt syrom....

Jeg har jo faktisk fått meg et eget syrom. Men når en skal klippe en del stoff, så kan det likevel bli for liten plass! Lørdagskvelden gikk med til å klippe opp 25 luer og 20 gulpesmekker/skjerf. Har fått sydd sammen alle smekkene, og noen luer. Siden jeg var nesten alene hjemme, flytta jeg med alt pikk pakket ut på stua. Der er stort gulv på klippe på, og stort spisebord til å sy på! Her skal stoffer og maskiner få bo noen dager....Håper vi ikke får besøk, hi hi! Neida....
Her er et lite glimt av kveldens produksjon.... Skal vise fram skikkelige bilde senere. :o)
Ha ei fin ny uke!

2 kommentarer:

Marianne With Nor sa...

Hihi herlig med stoooort syrom! Gleda me til å få ordna syrommet mitt etter kvart. Men først må vi bli ferdige med kjøkkenet (snart!), rommet til Aksel, stua og fotorommet ++++++ Når stua er ferdig kan eg ha strikkeklubb:-) Det blir Lidingö på dokke og? vi er veldig fornøyde!!!

Flinke dokke er å produsere da!!!

Klem!

Lykke-Li sa...

He he, vi har ikke bestemt oss enda. Vi ser på HTH også, Bjarne jobber døgnet rundt så vi får jo aldri satt oss ned. ;o)
Gleder meg til strikeklubb og til å se huset! :o)

Misunnelig på ditt syrom, mitt er jo bare en liten krok og egentlig et gjesterom. Men jeg har iallefall syrom! He he...