fredag 31. desember 2010

Godt Nytt år!

Da kan vi snart avslutte år 2010 og starte på et nytt år. Et år jeg tror kommer til å bringe mange gode stunder sammen med venner og familie! Jeg gleder meg til å se fram mot en sommer i nytt hus, og til å planlegge hage og uteplass! I kveld har vi nesten hele min familie på besøk, det blir kos. Jeg koser meg maks om dagen, det er så deilig med juleferie. Før ferien hadde jeg mange planer, men jeg har ikke fått gjennomført så mange av dem. Men det kommer nok tid i 2011 også! Her er et bilde av kosekroken min, der sitter jeg ofte og strikker, leser eller bare nyter utsikten ut av vinduene. Spisebordet er nyttårspyntet også, klart for at gjestene kan komme. Skulle finne litt fin nyttårspynt på salg i dag tenkte jeg, men jeg fant ikke noe. Så det ble veldig enkel pynt. Bare med noe tulipaner og lysestaker. Hadde planer om tur i skogen for å plukke kongler og kvister til å pynte med, men så kom snøen og det ble med tankene.....
















Tusen takk til dere som har fulgt meg og bloggen min dette året, håper dere vil komme innom meg også i 2011. Ha et Godt Nytt år!

7 kommentarer:

Hanne Marthe sa...

takk for en koselig nyttårsften med nydelig mat å godt selskap=) d va koseli, å kjempefint pynta=)

Lykke-Li sa...

Takk for det, og det var koselig med besøk! :o)

Anonym sa...

Kom på at du hadde blogg og måtte innom for å se.. kjempekoselig.. !
Godt nytt År Linda :-)

-jannicke-

Leyla sa...

Så fin blogg, den likte jeg veldig godt :D

Marianne With Nor sa...

Heia, takk for i går, det var koselig! Kjempefint hus dere har fått dere! La ut noen detaljbilder og et kjempefint:-)

Klem

Emmas Verden sa...

Hei Linda :)
Kommer tilbake med pris på gyngestol når jeg vet helt sikkert..
Ha ei fin uke..
Klem Anne♥

Anonym sa...

Hei! kom tilfeldigvis innom bloggen din. Den var kjempe fin. gøy å lese når jeg selv deler mange av dine hobby interesser :)