torsdag 16. september 2010

Male male...

Jeg har ikke begynt enda da, men maling er kjøpt inn sammen med middel for å fjerne mott og sånne ting som kan bo inni møblene. ;o) Håper bare det dreper alt, kan ikke ta sjangser på noe annet. Spesielt ikke nå i disse veggdyrtider. :o)

For tre uker siden var jeg så heldig å få med meg disse stolene hjem. De skal males og brukes som kjøkkenstoler. Liker sånne gamle stoler, de har en egen sjarm!
Jeg vil male de lyse, har kjøpt inn egghvit. Så iallefall fire stk blir malt i denne fargen. Hvis jeg skal ha flere på kjøkkenet, vet jeg ikke om de blir hvite eller i en kontrastfarge.
 
Så fikk jeg et lite bord jeg vil ha i gangen, men jeg er usikker på om jeg skal male det eller det skal få være slik det er. Hvilken farge skal det i såfall få, og mørkt eller lyst? Hmmmmmm.....

Ingen kommentarer: