torsdag 19. august 2010

Vi har kjøpt hus!

Dagen før vi dro på ferie, vant vi budrunden på dette herlige huset! ♥ Vi skal overta det allerede 1. september, så tiden går fort nå og det blir masse å gjøre fremover.

Derfor setter jeg pris på at alle kjolebestillinger venter til etter 1. oktober! Det blir ikke så mye tid til hobbyer før den tid.
Jeg får plass til både syrom og scrappekrok i det nye huset. Det blir utrolig deilig, å slippe å rydde alt fram og bort hver gang en skal lage noe. Det blir vel litt oppussing også fremover, ikke de store tingene men litt maling og småting tenker jeg. Gleder meg til å holde på med interiør og hage igjen! ♥ ♥ ♥

I dag er det fredag og helg, dagene flyr altså. Jeg har kjøpt meg et nytt strikketøy som jeg skal kose meg med. Det blir en litt forsinket bursdagsgave til ei som er ett år i dag! Dermed må jeg lage et kort til ettåringen også, men sånt er bare kos! Ha en flott helg dere som er innom meg og leser! ♥

Ingen kommentarer: