onsdag 28. juli 2010

Bading....

Ungene bader masse i bassenget vårt, det er deilig med eget basseng. Om morgenen er det bare å smøre seg, og ta med frokosten ut på bassengkanten. Herlig! ♥
Slik er det iallefall jeg gjør det.....
Men det er rart med det, ungene vil helst bade når sola er gått ned. Og aller helst vil de ta nattbad, det er lys i bassenget så det gjør jo ikke noe. ♥
Vi kjøpte et spekkhoggerbadedyr, og Helene satt på den som den naturligste ting i verden! Hun savner visst å ri på hest, og mente hun hadde erfaring nok til å sitte på den så lett som ingenting.
I går da jeg satt alene ute i sola, tenkte jeg at det klarer vel jeg også så lett som bare det! Det er jo bare å holde seg fast.....
Vel..... jeg hadde ikke før satt meg på før jeg lå opp ned med hodet nesten på bassengets bunn, hehe....
Ganske fortumlet skal jeg vel innrømme at jeg ble, for det var ikke så lett som jeg tenkte nei!



4 kommentarer:

Unknown sa...

Ja, det er deilig med eget basseng! Er glad vi innvesterte i det. :-) Ønsker dere alle en fortsatt god sommer!

åshilds gjøren og laden sa...

Å, herregud, ble du ikke redd? Jeg tåler ikke å få hodet under vann så jeg hadde besvimt! Pene bilder av ungene, søte barn! Ser at Helene har blitt velgid gylden og fin i huden!;)

Linda S sa...

Så fint dere har det :) Då vi var i Florida var bassenget i huset noko av det ungane likte best, og det måtte badast minst 1-2 gonger for dagen :)
Kos dere vidare på ferie :)

Hanne Marthe sa...

herli altså!!! ser ut som dei kosa se bra ungane=) kjenne e får litt lyst tilbake dit no, hehe
kos dåkke masse siste dagane, snakkes snart:) gler me til å se kor langt du har komt på strikketøya=)