onsdag 5. august 2009

Utfordring


Jeg har fått en utfordring av Irene

Utfordringen sier man skal fortelle 10 sannheter om seg selv, og deretter sende utfordringen videre.
Denne tenkte jeg så lenge på at den helt gikk i glemmeboken.... he he..
1. Jeg har alt for mange prosjekter på gang! Begynner å tenke på et nytt strikketøy allerede når jeg akkurat har startet på et nytt et fra før. Jeg har ikke tall på hvor mange strikketøy som ligger her.....
2. Jeg elsker å sole meg, problemet er vel mangel på sol! ;o)
3. Jeg er en rotekopp, og roter fryktelig når jeg rydder.. Men jeg liker å ha det ryddig da! :o)
4. Jeg liker å være sosial og være sammen med venner
5. Jeg kan hoppe og danse av glede, når en av orkideene mine kommer med en ny stengel!
6. Jeg elsker å synge, og blir i dårlig humør når jeg ikke får synge. Men jeg synger helst for meg selv.
7. Jeg har lakenskrekk, legger meg helst ikke og står opp tidlig om jeg har muligheten.

8. Jeg har veldig høye krav og forventninger til meg selv.
9. Jeg er livredd for veps!
10. Jeg har lyst til så mye, strikke, se tv, surfe på nettet, lese, sy, scrappe, gå tur, og trene! Noen som vet hvordan døgnet får flere timer?


Sender denne videre til alle som er innom bloggen min i dag og i morgen! ;o)


1 kommentar:

ASSA sa...

Ja døgnet HAR for få timer, det vet jeg også ;)
Men hvordan få flere timer i et døgn, det vet jeg ikke .?