torsdag 18. september 2008

Jeg lever....



Ja jeg gjør det, det er bare det at jeg plustelig har fått et RL. Eller sannheten er vel at jeg har begynt å jobbe 100% etter to år på attføring. Og det er hardt, men spennende og jeg stortrives. Jeg har vært med på å starte opp en helt ny avdeling, i barnehagen jeg har fått jobb i. Og det var mer slitsomt enn jeg trodde, men nå har jeg begynt å få litt mer energi om kveldene. Jeg ligger ikke bare som et slakt på sofaen og sover før ti! He he...

Strikking, tja jeg begynte på et par votter som skal toves. Var i Oslo for to helger siden, og stoppa på Rauma og da fikk jeg selvsagt brukt litt penger der.
Håper på å få de ferdig i dag, eller i morgen. Jeg kjenner at det snart er behov for votter nå innimellom.

Jeg scrappet litt i går kveld. Jeg har endelig fått kjøpt spisebord, og da var det litt morsommere å sette seg ned med scrapping. Det er dumt å okkupere salongbordet og gulvet, og litt tungvindt.

4 kommentarer:

Muffin sa...

Så koselige og fine scrappesider du har laget. Dette blir minner for livet... og så likte jeg så godt den kjolen du holder på med i et tidligere innlegg.

Vibeke sa...

Denne var skikkelig fin!!!
Så gøy at du har funnet Scrappehuset - og at du deltar på utfordringen vi har.

Vibeke
Scrappehuset

Anonym sa...

Så lekre sider du lager, flotte og varierte er de. Mye fint du strikker også, den Linaluen for eksempel... Når jeg bare får ut fingeren så blir det Lina på pinnene her også.

Ha en fortsatt fin helg!

Anonym sa...

Heisann. Stikker innom med en god helg klem :)
Ronille