mandag 30. juni 2008

Leah er født, og jakken ble ferdig til slutt!


Jeg ble tante i går for første gang, og det er virkelig stort. Var for å hilse på vidunderet i dag, og hun er skikkelig nydelig!


Jeg har strikket en jakke til henne, og den ble jeg ferdig med i dag! He he....


Var så lei de flettene på hver 4. omgang altså, og pinner nr. 2,5 ble jo som nåler i forhold til andre ting jeg har strikket på pinne nr. 9 og sånt. Den er strikket i babysilk fra du store alpakka, et deilig garn å strikke med.


2 kommentarer:

Charlotte sa...

Gratulerer med tantebarn! Denne jakka ble kjempe fin. Syns også det kan gå tregt å strikke fletter, men så blir det jo så søtt også. Går det bra med Nøstebarnteppet ditt? Lurer på om jeg skal prøve et fra hjørne til hjørne jeg også, nå har jeg prøvd to ganger på det andre, men jeg syns det er så kjeeeeedeeelig...

Hønehuset sa...

Takk for hyggelig hilsen i bloggen min!
Nydelig jakke du har strikket, liker så godt den typen form på jakker til piker, nesten litt sånn kåpe-aktig. Kikket p det andre du har laget her også, blir nesten litt inspirert til å scrappe litt igjen:-)