torsdag 15. november 2012

Herlighet

I går kveld var det bloggtreff på den fine fine butikken Herlighet her i Ålesund! 
Det var koselig å se igjen alle som var med på forrige bloggtreff, og hilse på flere nye! 

Kristin som er eier av Herlighet, fortalte litt om forhistorien bak butikken. 



Vi fikk velkomstdrink og nydelig tapas laget av jentene på Herlighet, med matvarer fra Nicolas Vahè. Jeg skal helt sikkert kjøpte noen produkter og prøve selv, for dette var nydelig mat! 

Vi skravlet og kikket og shoppet! Vi fikk 30% på hele kjøpet og en kjempefin pose med masse fint! 

 

Og en del fant veien opp i handlekurven også, og mer skal det bli når jeg bare får lønn. De hadde masse fint på Herlighet nå, så jeg må tilbake for å handle litt julegaver.




På Herlighet kan du gå rundt lenge, og stadig oppdage noe nytt! Jeg har tatt meg ei lita runde på noen av bloggene til de som var med på treffet i går. Og når jeg ser på bildene oppdager jeg stadig nye ting som ikke jeg såg i går. 

Nå er det snart helg, i morgen tidlig drar jeg til Roma. Gleder meg til litt sol og mildere temperaturer, avslapping og alt som er å se i en slik fantastisk flott by som Roma er! 


3 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Kjekt å få møte deg!
God tur!

Klem,
elin :)

A house in R.A sa...

Hei

Takk for sist, det var kjekt å få møte deg :) koselig kveld var det virkelig og jeg gleder meg allerede til neste treff :)

Håper du koser (koset) deg i Roma. Fantastisk by som jeg har vært så heldig å besøke flere ganger.

Klem Gunn

ps! legger meg til som fast følge hos deg, jeg :)

reSIRIkulert sa...

Ja, eg trur nok eg hadde gått mange runder der utan å heilt føle eg fekk nok ;)
Siri