tirsdag 19. juli 2011

Male male...

Ja det holder jeg på med om dagen. Det trengst maling over alt, og jeg har sett det. ;o) Det er bare det at unnskyldningene for å sette igang er litt for mange...
Men no er maling kjøpt inn, og jeg skal iallefall male seks stoler, et bord, en hylle, kjellerstua, vinduskarmane på kjellerstua. Også er det ute da, der må vi male mye! Kjøpte en boks med maling bare for å prøve fargen, men jeg syntes den ble litt for lik. Egentlig vil jeg male huset grått, men tror jeg heller går for en mørkere brunfarge. Har ikke tenkt å ta alt i år nemlig, og det må vi nok om det skal bli ny farge.

Starta med stoler og bord, de venter på sitt tredje og forhåpentligvis siste strøk. Har malt dem i en farge som heter sky, den ble litt lysere enn tanken var. Men de blir iallefall fine. :o) En til hytta, en til syrommet og fire til kjøkkenet. Bordet tenkte jeg å ha i hytta. :o)






































Ha en fin tirsdagsettermiddag og kveld! Blir ikke noe mer maling på meg i dag. Først er det trening så Greys Anatomi, og jeg gleder meg til begge deler!

Ingen kommentarer: