søndag 25. oktober 2009

Nytt kamera og ny kjole!













I dag har det vært nydelig høstvær på Sunnmøre!
Etter scrappetreff i dag, måtte jeg bare ut på tur for å ta bilder. Jeg fikk et Canon Eos 7D i bursdagsgave på forskudd, jippi!

Så da måtte Magnus være med meg på tur. Og siden han ikke vil bli tatt bilde av, ble det han som tok bilde av meg.... Hadde jo på meg kjolen min også, så det passet fint å få noen bilder av den.

Jeg har jo faktisk ikke vist fram denne kjolen jeg sydde for noen uker siden, var jo bare regnvær etter at den ble ferdig. Den er sydd i rosa polarfleece fra Stoff og Stil, og mønsteret har jeg laget selv.

3 kommentarer:

Linda S sa...

Så nydelig kjole ♥
Grattis med nytt kamera- det er kjekt med nye duppedingser, og spesielt kameraer :)

Danielsmamma sa...

ÅY! Den kjolen var jo kjempe flott! Så flink du er! Og veldig fine bilder:) Blir endel å scrappe fremover nå da:)

Linn Hege sa...

Utrolig flott kjole, du er kjempeflink!