mandag 29. november 2010

Ti dager igjen til jeg trekker en vinner av en slik kjole!

Trenger nye merkelapper til kjolene mine, og i den anledning er det greit å fornye seg litt.

Rapunzel Design er blitt for kjedelig, så jeg trenger ideer til nytt navn! ;o)


Premien er en barnekjole i valgfri størrelse og farge. (2-10 år)
Som denne:

For å bli med i trekningen må du komme med navneforslag, legge deg til som følger på bloggen min og fortelle om meg til en venn. Du velger selv om du tar 1, 2 eller 3 lodd!
Jeg har fått inn mange fine forslag, og har en favoritt. Men jeg tar gjerne imot flere forslag fra deg!
Skriv en kommentar til dette innlegget, eller til innlegget lengre ned.
Gleder meg til å trekke en vinner! :o)

2 kommentarer:

Trine sa...

Har dessverre ikke noe forslag til navn, men ville bare si at du lager utrolig mye lekkert!!! Kjolen er virkelig NYDELIG! Masse fine strikkerier og papirkreasjoner har du også. Takk for inspirasjonen! Håper du koser deg i førjulstida!

Lykke-Li sa...

Takk for koselig kommentar Trine! :o)