søndag 31. mai 2009

Og da er jammen Mai måned over også.....




Hva har det seg at mai er en måned som raser avgårde? Syntes alltid den gjør det her, og jeg har jo knapt nok tid til internett om dagen. Men det har jo vært mye fint vær ute, og da blir det mindre tid til å sitte inne. Jeg er litt treg på hobbyfronten, eller litt. Veldig treg er vel mer beskrivende. He he.

Jeg ble ferdig med Mai pannebåndet for et par uker siden. Det ble veldig fint, men litt sukkersøtt for meg tror jeg.

Så langt er det jeg har kommet på bestemorteppet mitt, har bare klart fire lapper denne uken. Men det går jo sakte men sikkert framover om ikke annet. Alpakka blir ikke veldig jevnt, og med en hekler som ikke kan å hekle, så blir det iallefall ikke jevnt. Men det blir deilig og mykt, glder meg til å sitte ute med dette over meg når vi har kjølige sommerkvelder.

Ha en fin juni måned dere som titter innom her. Bare 12 dager til vi drar til Florida nå, det skal bli bare superdeilig! :o)

2 kommentarer:

pia iris sa...

sånne mormorstepper har jeg lagd endel av og.
en flott måte å få brukt opp restegarn på for det er jo ikke mye som skal til for å få heklet første omgangen.
jeg har hatt en omgang med fastmasker i svart som siste runde ¨på alle lappene for da kommer fargene så fint frem synes jeg + at det blir fint at sømmen forsvinner når en syr de sammen.
håper du viser oss det ferdige teppet og.

Brit Strikkenerd sa...

Fine farger på bestemorsteppe:)
Jeg håper å lære meg å hekle slike ruter i helga!!