tirsdag 17. februar 2009

Restegarn og pannabåndalongen for februar.



Jeg dro en kjole ut av strikkekurven min, som jeg strikket i vår....
Ble ikke helt fornøyd så det er kun festing av tråder som gjenstår. Men når jeg har hengt den opp på stua, og nå har den faktisk hengt der i over en uke. Ser jeg at denne sikkert kan brukes likevel. Syntes aldri jeg fant riktig tilbehør til å ha under den, men tror jeg må ha meg en ny runde.
Når jeg finner det, blir det kanskje bilde i bloggen av kjolen min også. Syntes nesten denne ser litt tovet ut i forhold til min, hmmmm.... Hvordan blir faerytale når en vasker det tro?

Det var iallefall nesten et nøste jeg hadde igjen i faerytale, som jeg tenkte å prøve å strikke pannebånd av. Ikke som tilbehør til kjolen, men bare for å bruke opp garn. Dessuten er det snart basar, og jeg må hoste opp noen gevinster.
Vel, det ble litt for bredt for min smak. Men kanskje noen andre liker det?
Jeg skal iallefall strikke flere pannebånd, kanskje i kveld? Det er tv kveld og tirsdag nemlig!

For nå er jeg snart kommet så langt som jeg kan på mitt nyeste prosjekt, men det tar jeg i et annet innlegg. ;)

2 kommentarer:

Hønehuset sa...

Jeg håper jeg får se endelig resultat av denne kjolen, den ser jo skitlekker ut!

Anita sa...

Min farytale kjole har eg lagt på is. Venter spennt på å sjå din kjole, kanskje eg lar meg friste igjen til å byrje på eit nytt forsøk.