lørdag 27. desember 2008

God Jul!


Her på Sunnmøre har det vært en travel høst både på jobb og privat. Vi pusser opp en del, og både små og store skal tilpasse seg nye venner og interesser.

Jeg har scrappet og strikket litt, men ikke så mye som jeg har ønsket. Håper på mer overskudd etter nyttår jeg rett og slett.
Har bestemt meg for å ikke bli med på noen faste alonger hver måned, for plutselig er det en ny måned og jeg får bare stress og dårlig samvittighet.
Jeg skal heller ikke være med på langvarie konkurranser innen scrapping, men scrappe når jeg har lyst.

Slik det er nå har jeg mange halvferdige prosjekter innen strikkingen, for jeg må jo bare begynne på alt. Bilder kommer når jeg er ferdig.

Om noen er innom bloggen min fortsatt, vil jeg ønske dere en God jul!
Jeg lover å komme sterkere tilbake!

Ingen kommentarer: