søndag 17. august 2008

Og noen ferdig prosjekter





Denne lua ble jeg ferdig med for en ukes tid siden, har bare glemt å blogge den. ;o)
Den skal sendes til Irenesol, så skal hun gi luene videre til et sykehus som skal formidle de videre til kreftpasienter.
Kluten er augustkluten på Hobbyboden, den er strikket i dobbel Mandarin Petit og er tykk og god.

Endelig er nøstebarnteppet jeg har strikket til Leah ferdig, i dag faktisk!:o)
Jeg har mer garn, og har lånt nøstebarnboka på biblioteket så da blir det nok mer strikk av dette garnet.

6 kommentarer:

Charlotte sa...

Gratulerer med endelig fullført teppe! Det er en utrolig god følelse når en er ferdig med det!

Anonym sa...

Heisann. Innom for å ønske deg ei god helg :)

Filippa sa...

Så koselig at du var innom bloggen min. Jeg ser du er en like ivrig strikker fortsatt. Jeg har jobbet i to uker, og det er masse å ta tak i, har jobbet noen timer i dag også. Deilig å fredlig i barnehagen når det ikke er noen barn der ;-) Dagene flyr avgårde, men foreløpig er alt bare spennende.
Har du tenkt deg nedover i nær framtid? Det kunne vært hyggelig med en kaffe når du er i hovedstaden.

Klem Bente

Anonym sa...

Hallo. Ja, så har atter ei veke gått... No er det helg, og eg har planer om å sy litt, så skal eg hekle på teppet mitt. Ønsker deg ei fin helg :)

Anonym sa...

Heisann. Innom for å ønske deg ei fin helg :)
Klem fra Ronille.

Hjerterdama sa...

Så flink du er til å strikke Linda :) Du er produktiv du ;o)